sunnuntai 29. toukokuuta 2016

3kk sitten...

Tasan kolme kuukautta sitten oli hieman erilaiset olot. Olin muutamia tunteja aikaisemmin herännyt nukutuksesta Jyväskylän terveystalossa. Eli voisi sanoa, että kolme kuukautta sitten alkoi uusi mahdollisuus selän kanssa.
Kun vertaa sitä hetkeä sielä, tähän hetkeen, niin kehityksen voisi sanoa olevan hurja. En olisi uskonut, että kuntoutus tulisi olemaan näin mutkatonta ja helppoa. Toki alku oli hieman takkuinen, mutta kellä ei olisi niin suuren leikkauksen jälkeen.
Tähän mennessä olen jo käynyt muutamia kertoja juoksemassa/hölkkäilemässä. Siihen selkä aluksi loogisestikkin reagoi hieman, mutta seuraava kerta olikin jo kivuton. Salille olisi tarkoitus uskaltautua kokeilemaan tässä lähiaikoina, miten hommat sielä sujuu. Edelleen on painavien asioiden kanssa rajoitus eli max 10kg painavia painoja saan kannella, mutta sitä painavemmat on toistaiseksi vielä kieltolistalla.

Selän osalta kaikki siis on paremmin, mitä olin toivonut. Sairasloma jatkuu valitettavasti, olin jo odottanut kesän töitä, mutta ne nyt jää myöhempään hetkeen. Ja toisaalta kerkeäähän sitä töitä tekemään sitten myöhemminkin. Perjantaina olin pääsykokeissa Jyväskylässä ja puolentoista viikon päästä olisi sitten viimeiset. Ja 18 päivää niin kersantti kotiutuu Utista, joten voisiko kesä oikeastaan enään paremmin alkaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tie vie pohjoiseen

Monen monta vuotta olen halunnut lähteä käymään pohjoisessa suomessa. Tänä kesänä tälle haaveelle sattui vihdoin mahdollisuus ja Mikan kanss...